Ostuinfo
- Esileht
- Ostuinfo
1. Ostmine
Valige soovitud tooted ja lisage ostukorvi. Ostukorvis saab muuta toodete kogus.
Kui olete koguseid kontrollitud, klõpsake nuppu “Mine maksma”.
Seejärel suunatakse Teid edasi arvelduse ja transpordi valiku lehele, kus saate lisada tellimuse kohaletoimetamiseks oma andmed.
2. Kohaletoimetamine
Tarnemine Omniva pakiautomaadi.
Enne kella 12:00 tehtud tellimused paneme teele juba samal päeval, hiljemalt järgmisel päeval.
Teieni jõuab pakk kolmandaks päevaks.
Pühade ajal tarneaeg võib olla pikem.
Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.
Vaata siit Omniva pakiautomaatide asukohti www.omniva.ee
- * Saaremaale jõuavad pakid ülejärgmisel tööpäeval
- * Hiiumaale jõuavad pakid kolm korda nädalas (E, K, R).
NB! Tellides õhupallid heeliumiga, Omnivaga saatmine pole võimalik, sel juhul õhupallid koos teise tellimusega tarnitakse meie kulleriga või tuleb ise järele tulla.
Valides kulleri, peab kommentaaridesse kirjutama kuupäev, millal soovite õhupallid kätte saada, mobiili number ja aadress. Meie võtame Teiega ühendust et kellaajast kokku leppida.
Tellimusele saab ise järele tulla aadressile Rummu tee 4, Pirita.
Kaup väljastatakse poest kahe tunni jooksul pärast tellimuse vormistamist
TÄHELEPANU! Kõik tärniga märgitud väljad on kohustuslikud.
3. Tagastamine
Peale tellimuse kätte saamist on Teil õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul tagastada.
Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Klient.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@peoleonline.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul.